یافتن صاحب دوربین غرق شده در دریا پس از یک سال با کمک گوگل پلاسمطلب ارسالی ازmarjan
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من طاها تختایی مدیر وبلاگ هستم این وبلاگ از جدیدترین خبر های روز اطلاع میدهد یادتان نرود نظر.....
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2



این سایت را حمایت می کنم




any thing

 ماجرا از این قرار است که  Markus Thompson  در نزدیکی خلیجی در ونکوور کانادا مشغول غواصی بود که در اعماق آب یک دوربین حرفه ای از نوع Canon EOS 1000D را پیدا می‌کند. این دوربین گران قیمت گویا مدت‌ها در آنجا جا خوش کرده بود و دیگر قابل استفاده نبود .مارکوس پس از بررسی بیشتر دریافت حافظه آن حاوی تعدادی عکس است که قابل بازیابی است لذا برای اینکه بتواند صاحب آن را پیدا نماید تصاویری از دوربین تهیه و در صفحه کاربری خود در گوگل پلاس منتشر نمود تا شاید صاحب آن با دیدن آن و دادن نشانی پیدا شود.

پس از مدتی یک آتش نشان از اهالی آنجا پس مارکوس را دید و به وی ایمیل زد و جای غرق شدن دوربین را اعلام کرد و پس از قرار ملاقاتی توانست دوربین خود را که قریب به یک سال در آنجا غرق شده بود مجدداً ببیند. این فرد از مارکوس تشکر کرد اما در جواب مارکوس با فروتنی گفت : از من تشکر نکن از گوگل پلاس تشکر کن!!




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب